Aktualności

          • Akcja ekologiczna - Ratujmy Kasztanowce

          • W dniach 01.10 – 30.11 uczniowie klas 4 i 5 wzięli udział w akcji „Ratujmy Kasztanowce”, która polega na zbieraniu opadłych liści z tych drzew. Uczniowie dowiedzieli się, że w ten sposób chronią drzewa przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem – małym motylem - szkodnikiem kasztanowców.

          • 11 listopada

          • 11 listopada 2022 r. obchodziliśmy kolejną rocznicę odzyskania niepodległości przez Polskę.
            Dnia 9 listopada 2022 r. w naszej szkole odbyła się inscenizacja słowno-muzyczna. Przygotowali ją uczennice i uczniowie z klas: VI a, VII a, VIII b i VIII c pod kierunkiem p. Renaty Zarzyckiej i Krystyny Kapeli.

          • Lekcja historii – zabawa w heraldyków

          • Kiedy to uczniowie klas 8 pisali próbne egzaminy, ich młodsi rówieśnicy z klasy 4b, na lekcji historii zapoznali się z heraldyką. Jest to jedna z dziedzin, która pomaga historykom w ich pracy nad powstawaniem i kształtowaniem się rodów, możnowładców, ale nie tylko. Uczniowie najpierw dowiedzieli się czym zajmuje się heraldyka. Następnie mieli okazję oglądać różne średniowieczne herby oraz aktualne herby, które wykorzystuje się w dniu dzisiejszym. Podsumowaniem tej lekcji było własne wykonanie swojego herbu z wykorzystaniem oprogramowania do tworzenia takich herbów.
            Lekcja okazała się dobrą zabawą dla samych uczniów. Nauka poprzez zabawę rozwinęła w uczniach ich kreatywność oraz twórczość.
            Poniżej zaprezentowano kilka prac uczniów.

          • KONSULTACJE DLA UCZNIÓW i RODZICÓW

          • aplikacji MS Teams, do której dostęp ma każdy uczeń, a dzięki temu i rodzic, w Zespole: Konsultacje dla uczniów i rodziców, następnie w Plikach umieszczono tzw. Harmonogram dostępności nauczycieli dla uczniów i rodziców  
            tzn., w wyznaczonym czasie można umówić się z nauczycielem w razie potrzeby wyjaśnienia czegoś, wglądu do pracy klasowej itp. Uczeń może umówić się na poprawę pracy, poprosić o wyjaśnienie czegoś, itp.

            Jak umówić się na spotkanie stacjonarne lub online?

            Zgodnie ze Statutem Szkoły §71, punkt  30c - uczniowie i  ich  rodzice  zgłaszają  chęć udziału w konsultacji za pomocą stosownego wpisu w dzienniku elektronicznym lub w innej formie, np. ustnie; dokładną godzinę spotkania wyznacza nauczyciel.

          • Szkolne Koło Wolontariatu

          • SPRZĄTANIE OPUSZCZONYCH GROBÓW

            Pomyślmy przez chwilę o tych grobach, na których nikt nie zapali lampki, przy których nikt nie przyklęknie i nie odmówi modlitwy. Może warto wziąć ze sobą dodatkowy znicz i zapalić go na jakimś zaniedbanym, opuszczonym grobie?

            25 października wolontariusze wraz z Opiekunkami udali się na cmentarz komunalny przy ul. Tanowskiej w Policach, gdzie z dużym zaangażowaniem wzięli udział w akcji sprzątania grobów. Uczniowie klas ósmych, wykorzystując sprzęt grabili i zbierali liście, po czym  na uporządkowanych grobach zapalili zakupione znicze.

            Akcja miała na celu aktywizację uczniów, kształtowanie postaw prospołecznych, pielęgnowanie szacunku do tradycji oraz oddanie czci zmarłym.

          • Szkolne Koło Wolontariatu działa

          • Kolejne przedsięwzięcie realizowane przez Szkolne Koło Wolontariatu związane było z pracami porządkowymi w naszym ogródku. 17 października 2022r., korzystając ze sprzyjającej pogody, pieliliśmy teren przeznaczony na żonkile sadzone w ramach Programu Pola Nadziei (polegającemu na pozyskiwaniu pieniędzy na potrzeby polskich hospicjów). Nasza szkoła od kilku lat wspiera Hospicjum w Tanowie.
            Dzięki zaangażowaniu i gotowości do pracy chętnych wolontariuszy z klas ósmych możliwe będzie posadzenie nowych cebulek żonkili. Serdecznie dziękujemy:

            Weronice Dyrlicy 8a, Bartoszowi Hinz 8c, Wiktorii Kobylarz 8b, Nadii Serwach 8c, Dominice Walenciak 8a, Mai Wiśniewskiej 8b, Jakubowi Zaborniak 8c oraz Pani Beacie Hinz.

            Z kolei już w najbliższy czwartek, tj. 20 października uczniowie klasy 5b przygotowują kiermasz charytatywny, z którego dochód chcą przeznaczyć na leczenie pięciomiesięcznego Marcelka (https://pomagam.pl/marcelek27042022).

            Więcej o działalności koła w zakładce O szkole Szkolne Koło Wolontariatu  

             

          • Sprzątanie Świata - Polska 2022

          • W dniach 20 – 26.09.2022 uczniowie klas 1-7 wzięli udział w akcji „Sprzątanie Świata - Polska 2022” pod hasłem „Wszystkie śmieci są Nasze”. Głównym celem akcji było rozbudzanie świadomości ekologicznej uczniów i odpowiedzialności za środowisko naturalne. W ciągu 6 dni uczniowie, zaopatrzeni w worki i jednorazowe rękawiczki, posprzątali teren wokół szkoły oraz pobliski park. Czynny udział w tym przedsięwzięciu dał uczniom do zrozumienia, że należy dbać o swoje środowisko oraz czystość otoczenia.
            Gorące podziękowania dla uczniów oraz wychowawców.

          • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

          • Nasza szkoła już po raz drugi w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa otrzymała środki na zakup nowości wydawniczych oraz elementów wyposażenia do bibliotek szkolnych.

            Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa jest realizowany jako program wspierania w latach 2021-2025 organów prowadzących szkoły podstawowe w zakresie rozwijania zainteresowań uczniów przez promowanie i wspierane rozwoju czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży.

            Po oczekiwaniu pełnym napięcia otrzymaliśmy pozytywną odpowiedź! Dotacja w wysokości 15 000,00 zł.  (12 000,00 zł. – kwota dofinansowania, 3 000,00 zł. - wkład własny) została przeznaczona przede wszystkim na zakup lektur, nowości wydawniczych, ale również na realizację działań promujących czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży (w tym finansowanie nagród dla uczniów biorących udział w akcjach promujących czytelnictwo) oraz zakup modułowej sofy na której można poczytać nasze nowości.

            Zakup pozycji książkowych nastąpił po zasięgnięciu opinii Rady Rodziców oraz Samorządu Uczniowskiego. Dodatkowo przeprowadzone były wśród uczniów głosowanie w postaci „Kuferka życzeń” oraz konsultacje indywidualne dotyczące wyboru książek w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.  Księgozbiór biblioteki wzbogacił się nie tylko o lektury szkolne, ale o książki  zgodne z potrzebami i zainteresowaniami czytelników. Nowości zakupione do biblioteki to atrakcyjne książki, często bestsellery, książki poczytnych autorów, nagradzane w prestiżowych konkursach literackich.

            Mamy nadzieję, że ciekawie doposażony księgozbiór pozwoli uczniom miło spędzać czas, dostarczy radosnych emocji, wielu wrażeń, rozbudzi zainteresowania czytelnicze.

            W ramach realizacji programu planujemy szereg akcji promujących czytelnictwo, zachęcamy więc do śledzenia informacji pojawiających się w zakładce „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”.

          • INFORMACJA O OBIADACH W SZKOLE

          • REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIADÓW SZKOLNYCH

            PRZYGOTOWYWANYCH PRZEZ FIRMĘ „CATERING ZJAWA”

             

            Kartę zgłoszenia dziecka na obiady Wniosek_o_obiady_w_SP3_Police.odt    należy wypełnić i dostarczyć pracownikowi do okienka w kuchni lub przesłać w formie elektronicznej na adres email: gospodazjawa@gmail.com

            Dwutygodniowe Menu publikowane jest na stronie internetowej https://www.facebook.com/GospodaZjawa/ w niedzielę. Będzie ono również dostępne na tablicy ogłoszeń w stołówce szkolnej oraz na czas trwania pandemii na drzwiach wejściowych przy szatni.

            Rodzic lub uczeń może odwołać obiad w dniu poprzedzającym lub  w dniu rezygnacji z obiadu najpóźniej do godz. 9:00 (SMS 601 271 677). 

            Tylko rodzic lub opiekun może odwołać obiady dziecka przebywającego na kwarantannie,  ale nie później niż do godziny 9:00 danego dnia. (SMS 601271677).

            Zamówić lub odwołać obiad można wyłącznie telefonicznie!!! Nie przy przelewie.

            Nieobecność dziecka na obiedzie bez wcześniejszego powiadomienia o nieobecności nie zwalnia od opłaty za ten obiad.

            Osoby korzystające ze stołówki zobowiązane są do regulowania należności w nieprzekraczalnym terminie do 10 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc.

            Obiady są wydawane w godzinach 12.00 - 14.00.

             

            Brak wpłaty spowoduje naliczenie karnych odsetek za nieterminową wpłatę.

             

             Należności prosimy wpłacać na nr konta: 81 1140 2004 0000 3102 7076 3492

            lub gotówką w okienku na stołówce.

            Płatność za obiady abonamentowe dla uczniów:

            12,00 zł / 1 obiad (I i II danie)

            10,00zł.  / II danie

            6,00 zł. / zupa

            Obiady zamawiane sporadycznie przez uczniów;

            14 zł. / 1 obiad (I i II danie)

            12 zł. / II danie

            8 zł. /zupa

            Obiady dla osób dorosłych odbierane są w kuchni, drzwiami od strony boiska:

            Abonamentowe 16 zł,

            Zamawiane sporadycznie 19 zł.

            Obiady dla dorosłych z dostawą do domu:

            Abonamentowe 17 zł.

            Zamawiane sporadycznie 20 zł.

             

            W treści przelewu prosimy podać imię i nazwisko ucznia, klasę, szkołę oraz jakiego miesiąca dotyczy.

             

            Kwota do zapłaty za dany miesiąc jest iloczynem dni nauki w danym miesiącu, a ceną obiadu.

            Nieuiszczenie opłaty za miesiąc, do ostatniego dnia danego miesiąca, powoduje wykreślenie bez uprzedzenia dziecka z obiadów w następnym miesiącu.

            1. Zwrot pieniędzy za  odwołane  obiady następuje nie wcześniej niż w następnym miesiącu kalendarzowym.
            2. W przypadku braku pisemnej lub sms-owej rezygnacji z obiadów, odpłatność za obiady jest dalej naliczana.
            3. Rezygnacja z obiadów następuje wyłącznie w przypadku pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia przez rodzica lub opiekuna.
            4. Każda osoba przebywająca w jadalni zobowiązana jest do kulturalnego  zachowania się, utrzymania ładu i porządku.
            5. Nieprzestrzeganie regulaminu jadalni oraz nieterminowe regulowanie należności stanowi podstawę do natychmiastowego skreślenia z listy osób spożywających obiad.

             

            KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA NA OBIADY

             

            na rok szkolny 2022/2023 od dnia: ..........................................................

             

            1. Imię i nazwisko dziecka ...................................................................................................................................
            2. Szkoła Podstawowa nr 3 w Policach, klasa .......................

            3. Dane rodziców /prawnych opiekunów ................................................................................................

                                                                                                                     (imię i nazwisko)

            4. Telefon kontaktowy.........................................................................................................................................

            Zapoznałem się z regulaminem wydawania obiadów
                                                                                              

            1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu przez administratora danych Catering „Zjawa” Urszula Grzywniak, ul. Wojska Polskiego 68, 72-010 Police zwany dalej Administratorem w celu kontaktu dotyczącego obiadów szkolnych. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) do czasu wycofania udzielonej zgody.
            2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
            3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących mi prawach.

             Data i podpis rodzica/opiekuna

          • Konkurs fotograficzny Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty pn. „Między dwoma brzegami”

          • Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym pn. „Między dwoma brzegami”, zorganizowanym przez Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty Magdalenę Zarębską–Kuleszę. Przedsięwzięcie skierowane jest do uczniów klas 4-8 szkół podstawowych oraz do uczniów szkół ponadpodstawowych z województwa zachodniopomorskiego.
            Celem konkursu jest popularyzacja wśród uczniów edukacji regionalnej oraz artystycznej. Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęcia przedstawiającego most lub wiadukt, który znajduje się na terenie województwa zachodniopomorskiego.
            Wykonane zdjęcia należy przesłać na adres mailowy promocja@kuratorium.szczecin.pl do dnia 7 listopada 2022 roku (do końca dnia).
            Nagrodzone zdjęcia zostaną wydane w formie kalendarza Kuratorium Oświaty w Szczecinie na rok 2023.
            Więcej informacji znajduje się w Regulaminie na stronie http://www.kuratorium.szczecin.pl/

          • Wakacje z książką

          • Nie zwlekaj, już dziś przyjdź do biblioteki szkolnej i wypożycz książkę na wakacje. Możesz skorzystać z naszych propozycji lub samodzielnie wybrać książkę, która Cię interesuje.

            Regulamin akcji:

            • Możliwość wypożyczenia książek na okres wakacji mają wszyscy czytelnicy biblioteki szkolnej.
            • Warunkiem wypożyczenia książek na wakacje jest zwrócenie wszystkich wcześniej wypożyczonych książek do 15 czerwca.
            • Czytelnik może wypożyczyć maksymalnie 3 książki na okres 2 miesięcy.
            • Książki będą wypożyczane w ostatnim tygodniu roku szkolnego.
            • Termin zwrotu książek wypożyczonych na wakacje upływa w pierwszym tygodniu września.
            • W przypadku zniszczenia lub zgubienia książki obowiązują zasady zawarte w regulaminie biblioteki.

            Zachęcamy do wypożyczania książek i życzymy wszystkim pięknych wakacji!