MENU

  • BĘDZIE PLAC ZABAW

    Z przyjemnością informujemy, że wniosek Rady Rodziców o budowę placu zabaw przy świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie
    z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2018 r. zdobył najwięcej głosów. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego oraz tym, którzy oddali swój głos na nasz projekt.  Dzięki Państwa wysiłkowi i dobrej woli już niedługo uczniowie z naszej szkoły i okoliczni mieszkańcy będą mogli cieszyć się nowym placem zabaw.

  • Ubezpieczenie w roku szkolnym 2017/2018

    Drodzy Rodzice

    Ubezpieczenie uczniów od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w roku szkolnym 2017/2018

    (odpowiedzialna Rada Rodziców)

    ŁĄCZNA SKŁADKA ZA OSOBĘ  (z rozszerzeniem o wyczynowe uprawianie sportu, w tym sporty kontaktowe): 49,00 zł

    składki zbiera skarbnik lub jedynka klasowa w terminie do 25 października 2017 r.  następnie przekazuje na zebraniu Rady Rodziców w dniu 26 października 2017 r. skarbnikowi Rady Rodziców

     

    Składanie wniosków i zgłaszanie szkody  odbywa się bez udziału szkoły

    Procedura  zgłaszania wniosków o odszkodowanie dla ubezpieczonych

    Ubezpieczenie obejmuje okres od 1.09.2017 do 31.08.2018

    Polisa seria EDU-A/P numer 048052

    dokładne informacje dotyczace dodatkowego dobrowolnego ubezpieczenia dziecka w roku szkolnym 2017/2018 znajdziecie w zakładce Informacje dla Rodziców i Uczniów.

  • Rodzicu, czy wiesz, że

    zgodnie z zasadami Facebooka i innych portali społecznościowych konto może utworzyć tylko osoba, która ukończyła co najmniej 13 lat. Utworzenie konta z fałszywymi danymi stanowi naruszenie regulaminu. Dotyczy to także kont zarejestrowanych w imieniu osób, które nie ukończyły 13 lat.

    www.800100100.pl ważne informacje na temat przeciwdziałaniu przemocy, cyberprzemocy.

  • Ubezpieczenie w roku szkolnym 2016/2017

    Procedura zgłaszania wniosków o odszkodowanie
    dla ubezpieczonych uczniów Szkoły Podstawowej nr 3
    im. Marii Skłodowskiej – Curie
    w Policach

     

    Składanie wniosków i zgłaszanie szkody  odbywa się bez udziału szkoły

    Rada Rodziców informuje, że została wybrała oferta

    ubezpieczeniowa firmy InterRisk T.U.SA

    Procedura  zgłaszania wniosków o odszkodowanie dla ubezpieczonych

    Ubezpieczenie obejmuje okres od 1.09.2016 do 31.08.2017

    Ubezpieczenie_broszura_str_1.pdf

    Ubezpieczenie_broszura_str_2.pdf

    Zgłoszenie_szkody.pdf

    Polisa Seria EDU-A/P numer 038609

    Rada Rodziców ustaliła składkę na komitet rodzicielski w kwocie 20 zł - składka roczna, płatna na rachunek bankowy Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach - BZ WBK S.A. nr: 59 1090 2590 0000 0001 2349 7880
    z przeznaczeniem na zakup nagród dla uczniów osiągających wysokie wyniki w nauce, sukcesy w konkursach i zawodach sportowych.

                                                                   Przewodniczący Rady Rodziców – Krzysztof Cichoń
                                                                   email: krzysztof.cichon2@grupaazoty.com

  • Jubileusz Szkoły

    60 lecie Szkoły Podstawowej nr 3
    im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach.

    Pół wieku przy ul Siedleckiej 4

    Gratulacje i życzenia z okazji Jubileuszy

    1. Burmistrz Polic.pdf
    2. Kuratorium Oświaty w Szczecinie.pdf
    3. Przewodniczący PSOUU Zdzisław Gorący.pdf
    4. Biblioteka im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach.pdf
    5. Powiat Policki.pdf
  • Zasady płatności za podręczniki – zapewnione przez MEN i pochodzące z dotacji celowej.

    W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia:

     1.         Podręcznika do klasy I, II i III zapewnionego przez Ministra Edukacji Narodowej szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu:

    • kwoty 4,34 zł za każdą z czterech części „Naszego elementarza” 
      do klasy I szkoły podstawowej;
    • kwoty 4,21 zł za każdą z dziewięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy II szkoły podstawowej;
    • kwoty 2,35 zł za każdą z dziesięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy III szkoły podstawowej.

     Kwoty te stanowią dochód budżetu państwa. Wpłaty dokonuje rodzic ucznia 
    na rachunek dochodów Ministerstwa Edukacji Narodowej obsługiwany przez:

     

    Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie,

    numer rachunku: 59 1010 1010 0031 2822 3100 0000.

     

    W treści przelewu należy wpisać: „zwrot za podręcznik do klasy …”, podając klasę (I, II lub III), której dotyczy zwrot.

     

     Podstawa prawna:

     Art. 22ak ust. 3 pkt. 2 i ust. 4 ustawy o systemie oświaty, w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty i niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2014 r. poz. 811) stanowi, że w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika szkoła podstawowa może żądać od rodziców ucznia zwrotu kosztu podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej w klasach I–III szkoły podstawowej, o którym mowa w art. 22ad ust. 1 ustawy o systemie oświaty, określonego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania 
    i zamieszczonego na stronie internetowej urzędu obsługującego tego ministra. Kwota zwrotu stanowi dochód budżetu państwa.

     

    2.    Podręczników lub materiałów edukacyjnych zakupionych ze środków dotacji celowej:

    • do języka obcego nowożytnego do klasy I, II, III szkoły podstawowej,
    • do obowiązkowych zajęć edukacyjnych w klasie IV, V szkoły podstawowej,
    • do obowiązkowych zajęć edukacyjnych w klasie I, II gimnazjum,

     

    szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu kosztu podręczników lub materiałów edukacyjnych, zgodnie z procedurą określoną przez dyrektora szkoły.

     

    Zwrot kosztu zakupu podręcznika lub materiału edukacyjnego zakupionego przez szkołę ze środków dotacji celowej stanowi dochód szkoły/jednostki samorządu terytorialnego.

    W tym przypadku zwrot kosztów zakupu podręcznika rodzice powinni przekazać na rachunek bankowy szkoły/jednostki samorządu terytorialnego.

      

    Podstawa prawna:

     Art. 22ak ust. 2 i 3 pkt 1 ustawy o systemie oświaty stanowi iż szczegółowe warunki korzystania przez uczniów z podręczników lub materiałów edukacyjnych określa dyrektor szkoły, uwzględniając konieczność zapewnienia co najmniej trzyletniego okresu używania tych podręczników lub materiałów. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego szkoła podstawowa i gimnazjum może żądać 
    od rodziców ucznia zwrotu kosztu zakupu podręcznika lub materiału edukacyjnego.”

     

    Z poważaniem

    Beata Matosek

    Zastępca Dyrektora

    Departament Ekonomiczny

  • Ministerstwo Edukacji Narodowej Rodzicom

          Poradnik dla rodziców

    • Wychowanie przedszkolne
    • Edukacja szkolna dziecka 6-letniego

     

          https://men.gov.pl/pdr 

     

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach
    ul Siedlecka 4
    72-010 Police
  • (+91) 317-69-50